خانما میتونم کمی نسکافه بخورم

۴ پاسخ

اره بابا ی نصغه استکان بخور من چند بار خوردم ولی سعی کن در حدی ک هوست رفع شه بخوری ن ی لیوان کامل سر بکشی چاییم کافئین داره ولی همه هرروز میخورن

من که نسکافه میخورم
ضررش چیه

منم خیلی هوس میکنم نخوردمم

کافئین داره به جاش شیر کاکائو یا شکلات داغ بخور

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۷ ماهگی