سلام خانوما نسکافه میتونم بخورم یا نه ؟

۴ پاسخ

من الان خوردم ، ولی دیر به دیر میخورم

من هفته ای یه بار میخورم خیلی دوست دارم ولی میترسم زیاده‌روی کنم

خیلی کم بخور

من گاهی میخورم الان هم با شیر خوردم

سوال های مرتبط

مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری