میتونم نسکافه بخورم خانوما

۵ پاسخ

آره عزیزم اما کم بخور چون کافین دار برای بچه زیاد خب نیست

اره عزیزم اگه مشکلی ندارید
روزی یکی رو میتونین بخورین

من که هفته ای یه دونه میخورم
مصرف زیاد و هر روزش مشکل داره

تو یه ماه دو لیوان

بله ولی یک لیوان

سوال های مرتبط

مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 مامان مـاهَـکــ🌙💕🧸 ۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری