نوشابه هم میشه خورد؟
بخاطر کافئینش هرچی کمتر بخوری بهترع
اگر نخوری بهتره
اره میتونی بخوری
اره من هفته ای یه بار میخورم
اره میشه بخوری
من ماهی ی بار میخورم با شیر بخور
اره عزیزم هر سه روز یکبار میتونی بخوری
اره درحد یه استکان میشه
اره بخور هیچی نمیشه
نسکافه تلخ نیست مگه چجوری میخوری
من نخوردم ولی اره میتونی کم
بله حتما
منم ماهی دوسه بار میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.