میتونم کمی نسکافه بخورم؟؟

۱۳ پاسخ

نوشابه هم میشه خورد؟

بخاطر کافئینش هرچی کمتر بخوری بهترع

اگر نخوری بهتره

اره میتونی بخوری

اره من هفته ای یه بار میخورم

اره میشه بخوری

من ماهی ی بار میخورم با شیر بخور

اره عزیزم هر سه روز یکبار میتونی بخوری

اره درحد یه استکان میشه

اره بخور هیچی نمیشه

نسکافه تلخ نیست مگه چجوری میخوری

من نخوردم ولی اره میتونی کم

بله حتما
منم ماهی دوسه بار میخورم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری