دلم نسکافه میخاد میشه بخورم هوس کردم

۸ پاسخ

بخور. قهوه شو رقیق استفاده کن. اگه ازین سه در یکاست مثلا یدونه رو دو سه بار استفاده کن. بعدشم آب زیاد بخور

منم میخورم اشکالی نداره

من ک میخورم هرزگاهی

اره بخور

تا میتونی نخوری بهتره

الان که شبه نه
فردا بخور.روز بخور ‌کافیین

اره بابا بخور

بله میتونی،بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی