۸ پاسخ

من نخوردم از اول بارداری تاالان،خیلیم هوس میکنم گاهی🥲

فاصله بدی بهتره

نسکافه کافئینش ۷ درصده دکتر من گفت تا ۳۰ درصد کافیین مجازی.
من روزی دوتا نسکافه هم خوردم

نخوری بهتره

نه من که میخورم

دکتر بمن گفت روزی یدونه فنجون اشکال ندارع ....ولی من بازم مراعات میکنم یه بسته رو نصف میکنم با کمی آبجوش... یجورایی فقط می‌خوام خورده باشم...نمی‌دونم چرا لنتی معتاد می‌کنه آدمو 😂

نه من که قهوه ونسکافه میخورم

ن.

سوال های مرتبط

مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری