مامانا من هوس نسکافه کردم چیکارکنم‌خوبه بخورم یانه؟🫠

۷ پاسخ

نصف فنجون بخور

اشکالی نداره میتونی راحت یه دونه کامل بخوری

کافئین داره خوب نیس ولی ی کوچولو در حد هوس بخور منم ی بار هوس کردم ی لیوان پر خوردم انقد حالت تهوع و سردرد شدیدی گرفتم که داشتم میمردم رفتم دکتر

منم خیلی وقت هوس کردم الان پرسیدم میگن هفته ای یک بار چیزی نمیشه 😂

اشکالش چیه میتونی بخوری

یه بار در طول روز مشکلی نیس عزیزدلم

هوس کردی نصف لیوان بخور اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا ۵ ماهگی
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 ۳ ماهگی