نصف فنجون بخور
اشکالی نداره میتونی راحت یه دونه کامل بخوری
کافئین داره خوب نیس ولی ی کوچولو در حد هوس بخور منم ی بار هوس کردم ی لیوان پر خوردم انقد حالت تهوع و سردرد شدیدی گرفتم که داشتم میمردم رفتم دکتر
منم خیلی وقت هوس کردم الان پرسیدم میگن هفته ای یک بار چیزی نمیشه 😂
اشکالش چیه میتونی بخوری
یه بار در طول روز مشکلی نیس عزیزدلم
هوس کردی نصف لیوان بخور اشکال نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.