بچها مشکلی نداره کباب بخورم هوس کردم توش چی میریزن

۶ پاسخ

چ سوالای عجیب غریبی 😐🤣

کباب خوبه واست رشدبچه میگن بخوری

کباب ارزون باسه اسکلت مرغ و نون خشک و عصاره مصنوعی میزنن
کباب گرون و رستوران بین المللی باشه گوشت گاوی و گوساله میزنن

ن بابا عالیه

کباب کوبیده برای وزن گیری جنین خوب هم هست

کباب ک عالیه تا میتونی بخور برا وزن گیری بچه خوبه
زعفرون فقط نزن

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فقط خدا مامان فقط خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی