۸ پاسخ

باشیر اشکالی نداره

دیگه خوردی که خواهر من😂😂😂😂

منم همین الان خوردم هرازگاهی اشکال نداره زیادیش خوب نیست

اخ منم دلم میخواد😢

نه عزیزم تو هفته یکی یا دوبار مشکلی نداره

من بعضی وقتا میخورم دکترم گفت قهوه هفته ای یکی دوبار ایرادی نداره

اشکالی نداره گاهی اوقاتش

ن دیگه خوردی😂

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری