دخترا میتونم کاپوچینو بخورم
ضرر نداره؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

سعی کن کم بخوری شنیدم کافئین بچه رو پیش فعال میکنه

من هر از گاهی. میخورم. الان خوردی. بمون. تا ۲۵ هفته. تن تن پشت سر هم. نخور

ن عزیزم میتونی بخوری...منم خیلی میخوردم😋

هر از مدتی بخور

نه عزیزم روزی یه فنجون ایراد ندارع من میخورم هفته ای چندبار

در روز ۲۰۰ میلی گرم کافئین مجازی مثلا اگه یه فنجون چایی بخوری با یه کاووچینو عیبی نداره

اره ضرر داره هم کافئین داره هم قند

من هلاک قهوه ام اما نخوردم😕

من الانا شروع کردم
میگن روزی یک فنجان مجازه
ولی سه چهار روزی یا هفته ای یبار مبخورم

ن بابا کم بخور من هفته ای دوبار دالگونا میخورم فقط
کاپوچینو برا پاییزو زمستون خوبه😋

نه هرچندوقت عیبی نداره

من دو باری خوردم ولی غلیظ نبود پودرشو کم ریختم

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری