سلام خوردن کاپوچینو مشکلی نداره؟

۴ پاسخ

نسکافه چی اونم مشکل نداره؟

من هفته ای یکی دوبار میخورم تو گوگل زده هر روزم میشه خورد ولی خب من خودم رعایت میکنم
دکترمم گفته هفته ای ۳ بار بخوری اوکیه همیشه نخور فقط

اره عزیزم هر روز بده بخوری سعی کن چند روز یبار بخوری من خودم کلا تو این مدت یبار خوردم

ن عزیزم خوردن ی لیوان در روز مجازه من هفته ای دو هفته ای ی لیوان میخورم چون خستگیمو میشوره میبره قشنگ

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری