سلام مامانا خوردن سمنو مشکلی نداره؟😂🤦🏻‍♀️

۸ پاسخ

نه عزیزم

من شنیدم گفتن ویار حضرت زهرا بوده بخور نوش جونت ولی زیاده روی نکن

گرمیه

مقویه
فقط بیشتر از روزی یه قاشق نخور به خاطر قندش

منم اینقد از قبلش بدم میومد یهو هوسش کردم دوتا قاشق خوردم

شنیدم اگر قندنداری خوردن مشکلی نیست

من دیشب دوتا انگشت خوردم قبلا متنفر بودم ولی یهو نمیدونم چم شد🫠میگن خیلییییی گرمه نباید بخوری

ن بابا

سوال های مرتبط

مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو👶🏻🩵 مامان دیاکو👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان مامانِ طلایی مامان مامانِ طلایی هفته هجدهم بارداری