نه عزیزم
من شنیدم گفتن ویار حضرت زهرا بوده بخور نوش جونت ولی زیاده روی نکن
گرمیه
مقویه
فقط بیشتر از روزی یه قاشق نخور به خاطر قندش
منم اینقد از قبلش بدم میومد یهو هوسش کردم دوتا قاشق خوردم
شنیدم اگر قندنداری خوردن مشکلی نیست
من دیشب دوتا انگشت خوردم قبلا متنفر بودم ولی یهو نمیدونم چم شد🫠میگن خیلییییی گرمه نباید بخوری
ن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.