منم قبلا میخوردم ولی دکترم گفت دیگه نخور حتی یه فنجون🥹🥲
درحد یه فنجون هرروز میتونی بخوری
مشکلی نداره در حد ۲۰۰ میل ولی بیشتر نیاید بخوری
یه بار برای رفع هوس بخور نوش جانت، هیچ مشکلی نیست ولی به صورت روزانه و روتین نخور هم بابت قندش هم بابت کافئین
میگن یکبار در روز مشکلی نداره
من از اول باردارین تا الان یک بار فقط آیس کافی خوردم سه روززززز از معده درد ب خودم پیچیدم
میگن کافئین نخورید
اندازه ی فنجان مشکلی نیست کل بسته رو نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.