دخترا میشه کاپوچینو خورد ضرر ندارع

۸ پاسخ

منم قبلا میخوردم ولی دکترم گفت دیگه نخور حتی یه فنجون🥹🥲

درحد یه فنجون هرروز میتونی بخوری

مشکلی نداره در حد ۲۰۰ میل ولی بیشتر نیاید بخوری

یه بار برای رفع هوس بخور نوش جانت، هیچ مشکلی نیست ولی به صورت روزانه و روتین نخور هم بابت قندش هم بابت کافئین

میگن یکبار در روز مشکلی نداره

من از اول باردارین تا الان یک بار فقط آیس کافی خوردم سه روززززز از معده درد ب خودم پیچیدم

میگن کافئین نخورید

اندازه ی فنجان مشکلی نیست کل بسته رو نخور

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵🧸 مامان نویان🩵🧸 هفته هفدهم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ❣️عشق (هامین)❣️ مامان ❣️عشق (هامین)❣️ ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری