دخترا یه نشکافه یا کاپوچینو میونم بخورم؟بدجور هوس کردم

۵ پاسخ

اره بابا بخور روزانه یک فنجون مجازی تازه اینا شیرم قاطیشون هس من خودم هر دو یا سه هفته یبار میخورم

بخور باابا روزی یه دونه عیب نداره

آره اشکالی نداره روزی ۱ بار بخوری

یه فنجون کوچیک بخور

اشکالی نداره ولی غلیظ نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد