اوه من میخورم همیشههه
امروز خوردم بچم چقدر میچرخید😐🤣دوست داشت شیطون
بله روزنه ۲۰۰ میلی گرم کافئین (معادل حداقل یک شات قهوه) توی بارداری مجازه
ولی اگر خوردید دیگه اون روز چیزای کافئین دار مثل چایی و شکلات ... نخورید
من می خورم هرسه روزیک بار یه فنجون
وای من اصلا قبل حاملگی نمیخوردم ،الان دیوانه شدم برای کاپوچینو و نسکافه🫠
اره عزیزم. بخور
هر از گاهی خوردنش ایراد نداره
آره عزیزم من گاهی هوس میکنم میخورم🥰
اره یبار مشکلی نداره، من همه چی میخورم ولی کم
مقدار کم اره فقط یبار
اره عزیزم هر ازگاهی دکترم گفت موردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.