خانوما من میتونم کاپوچینو بخورم؟؟
فقط یه بار😂

۹ پاسخ

اوه من میخورم همیشههه
امروز خوردم بچم چقدر میچرخید😐🤣دوست داشت شیطون

بله روزنه ۲۰۰ میلی گرم کافئین (معادل حداقل یک شات قهوه) توی بارداری مجازه
ولی اگر خوردید دیگه اون روز چیزای کافئین دار مثل چایی و شکلات ... نخورید

من می خورم هرسه روزیک بار یه فنجون

وای من اصلا قبل حاملگی نمیخوردم ،الان دیوانه شدم برای کاپوچینو و نسکافه🫠

اره عزیزم. بخور
هر از گاهی خوردنش ایراد نداره

آره عزیزم من گاهی هوس میکنم میخورم🥰

اره یبار مشکلی نداره، من همه چی میخورم ولی کم

مقدار کم اره فقط یبار

اره عزیزم هر ازگاهی دکترم گفت موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تودلی🤰🏻🧿 مامان تودلی🤰🏻🧿 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری