زیادش ضرر داره
دیر به دیر بخوری دکتر به من گفت مشکلی نداره
یکم بخوره
مشکلی نداره میتونی بخوری.
من وقتی دلم بخاد کل اون روز چایی نمیخورم که یه فنجون کاپوچینو بخورم
دیر ب دیر مشکلی نداره بخودتون سخت نگیرید
من ماهی یبار نسکافه میخورم . دیر ب دیر اشکال نداره
یه فنجونش فکر نکنم ضرر داشته باشه
بخور تا دویست میلی گرم اشکال نداره
حالا ک انقدر هوس کردی اگر کافه میری بگو یه است عربیکا برات بزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.