مامانا
دلم کاپوچینو میخاد...
میگن ضرر داره
چ کنم!
میتونم بخورم

۸ پاسخ

زیادش ضرر داره

دیر به دیر بخوری دکتر به من گفت مشکلی نداره

یکم بخوره

مشکلی نداره میتونی بخوری.
من وقتی دلم بخاد کل اون روز چایی نمیخورم که یه فنجون کاپوچینو بخورم

دیر ب دیر مشکلی نداره بخودتون سخت نگیرید

من ماهی یبار نسکافه میخورم . دیر ب دیر اشکال نداره

یه فنجونش فکر نکنم ضرر داشته باشه

بخور تا دویست میلی گرم اشکال نداره
حالا ک انقدر هوس کردی اگر کافه میری بگو یه است عربیکا برات بزنه

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۸ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان 🥹جوجه پسر🥹 مامان 🥹جوجه پسر🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی