۹ پاسخ

من رو دخترم روزی 2لیتر اب هویج خوردم والا این چه مسخره بازی زیادش ضرر داری هر چیزی یک ویتامین داره بدن بهش نیاز داره

بخور عزیزم نگران نباش هیچ چیزی تو حجم کم ضرر نداره من از همون ماه اول فهمیدم باردارم برنج زعفرونی و شله زردو دوست داشتم اندازه سه چهارتا قاشق میخوردم مثلا دل و جیگر درست کرده بودم اندازه دو سه تا تیکه خوردم هویجم همیشه مثلا یه لیوان آب هویجو باید کلی هویج آب بگیری چون ویتامین آ بالایی داره خوب نیست ولی با خوردن یه دونه هویج مشکلی پیش نمیاد خیالت راحت

آخه چرا هویچ

مامان جوجو شما مثبت شدی؟ 😍

آب هویج زیاد ضرر داره . اندازه دو لیوان مثلا آب هویج بخوری

اصلا هیچ ضرری نداره

هویج نه آب هویج خوب نیست زیاد بخوری
من خودم هویج می‌خوردم

من دیشب خیلی خوردم

کم بخور زیادش ضرره

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری