۳ پاسخ

من تو سوپ خیلی خوردم پلوهویجم خوردم

خوب نیست وقتی دو سه تا لیوان آب هویج بخوری حالا یکم تو سوپ اشکال نداره

یکی دوتا اشکال نداره زیاد رویش بده

سوال های مرتبط

مامان ❤️مادر مامان ❤️مادر ۱ ماهگی
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی