۷ پاسخ

نه دیگ اصلا نخور خطرناکه برای جنین

میگن نباید بخوری

هفته ای یه بار مشکلی نداره منم گاهی اوقات میخورم

با دکترت مشورت کن ولی تو یه لیوان آب هویج مگه چقدر آ داره😐

نه نخور
یه قلپ بخور رفع هوس
ولی بیشتر نخور

ویتامین آ زیادی داره و الان اصلا خوب نیست

ویتامین آ بالایی داره باعث سقط جنین میشه

نخوری بهتره

سوال های مرتبط