سلام آب هویج خوبه بخورم یا ضرر داره؟!

۱۱ پاسخ

نخور عزیزم ضرر داره باعث سقط میشه

نخورررر ضرر

نخور عزیزم حداقل تا آنومالی آخه هویچ ویتامین آ بالا داری و باعث لب شکری شدن و اینا میشه من شنیدم و احتمال سقط هم بالا میبره

عزیزم حالا یه لیوان اون چند وقتی یبار هیچ مشکلی نداره

دکتر من گفت توی بارداری هیچ منع غذایی نداریم ولی ب شرطی افراط و تفریط نشه،پس یعنی اب هویجم میشه خورد ولی زیاد نه طوریک استفاده روزانت بشه،تو اینستا۹۹درصد چیزایی ک میگن واقعی نیست فقط با روان ادم بازی میکنن

در حد کم اشکالی نداره

نخور

در حد کم بخور تو سالاد اشکال نداره ولی اب هویج زیاد خوب نیست

در حد هوس عزیزم مشکلی نداره مثلا ی لیوان ولی هفته ای ی بار نهایت

خوده هویچ هم ضرر داره آیا؟

نه خوب نیست خیلی ویتامین آ داره ممنوعه بازم بذار بقیه بیان راهنمایی کنن

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری