سلام مامانا آب هویج ضرر داره؟

۷ پاسخ

بله عزیزم ویتامینAازاد میشه تو اب هویج و باعث لب شکری شدن میشه پس نخوری بهتره

اره بخاطر وجود ویتامینA زیادی ک داره

آره ضرر داره نباید بخوری ب خاطر ویتامین آ

هفته ای یک یا دوتا لیوان اشکال نداره

بعله عزیزم مخصوصا در هفته های اول به دلیل ویتامین آ زیادی‌که داره
هویچ رو پخته به مقدار کم در‌سوپ یا همینجوری در سالاد میشه خورد ولی اب هویج نه

اره دکتر ب من گفت نخورم

میگن اره چون ویتامین آ ش زیاده
در حد رفع هوس اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان سه فرزندی💖💖💙 مامان سه فرزندی💖💖💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری