بله عزیزم ویتامینAازاد میشه تو اب هویج و باعث لب شکری شدن میشه پس نخوری بهتره
اره بخاطر وجود ویتامینA زیادی ک داره
آره ضرر داره نباید بخوری ب خاطر ویتامین آ
هفته ای یک یا دوتا لیوان اشکال نداره
بعله عزیزم مخصوصا در هفته های اول به دلیل ویتامین آ زیادیکه داره
هویچ رو پخته به مقدار کم درسوپ یا همینجوری در سالاد میشه خورد ولی اب هویج نه
اره دکتر ب من گفت نخورم
میگن اره چون ویتامین آ ش زیاده
در حد رفع هوس اشکالی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.