خانما آب هویج تو بارداری ضرر داره؟؟

۷ پاسخ

من خوردم یه هفته های شما بودم هرچیزی زیاد از حد مشکل داره درحد ی لیوان اینا ن هوس کردید بخورید مگر دکترتون منع کرده باشن چیزیو

بله خوب نیست

من اوایل بارداری خیلی خوردم تا خدا نخواد برگی از درحت نمیفته🫣

بيشترازيه فنجون خوب نيس
بخاطرويتامين ا بالا

اره سقط اوره

اره ضرر داره اصلا نخور

بله عزیزم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری