بچه ها آب هویج تو ماه دوم بارداری ضرر داره

۹ پاسخ

نخوری بهتره دیگ
چون ویتامین آ دارع باعث تحریک دهانه رحم میشع

اره نخور

نخوری بهتره مخصوصا تو سه ماه اول

اره نخور فعلا

هفته ای یک بار استکان کوچیک موردی نداره خودم میخورم که هفته یه باریاهفته ای دوبار

بخور ولی کم یه استکانم بخوری چیزی نمیشه ولی خب بازم اختیار با خودته عزیزم

اصلا نخور عزیزم

سلام بله

سلام عزیزم استفاده نکنی بهتره
گرچه میگن حجم کم‌مشکل نداره
اما چون ویتامینAبالایی داره مضره

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی