خانما آب هویج توی بارداری ضرر داره؟

۴ پاسخ

من ماه اول ۳لیوان هرشب پشت هم خوردم
همون موقع میدونستم میگن نه خوب نیست خواهر شوهرم گفت اون یک لیوانی که بخوری هیچی نمیشه اگر بد به دلت نندازی هیچیمم نشد خداروشکر

زن داداش من تو ماه ۶یا ۷ بود چندبار خورد
ولی ماه های اول خیلی خطرناکه

اره عزیزم بخاطرویتامین Aزیادی ک داره

بله سقط آوره

سوال های مرتبط

مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عسل مامان عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری