من ماه اول ۳لیوان هرشب پشت هم خوردم
همون موقع میدونستم میگن نه خوب نیست خواهر شوهرم گفت اون یک لیوانی که بخوری هیچی نمیشه اگر بد به دلت نندازی هیچیمم نشد خداروشکر
زن داداش من تو ماه ۶یا ۷ بود چندبار خورد
ولی ماه های اول خیلی خطرناکه
اره عزیزم بخاطرویتامین Aزیادی ک داره
بله سقط آوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.