مامانا آب هویج ضرر داره بخوریم؟

۱۱ پاسخ

من خیلی خوردم چیزی هم نشد
ویتامینAای که تو جیگره خوب نیست برامون
اما شما جهت احتیاط نخور حالا

میگن زیادیش خوب نیس ولی من کلا سربارداری اولم نخوردم الانم نمیخورم..

اره خیلی عزیزم ویتامین A زیاده و خدایی نکرده باعث سقط میشه

بله عزیزم اگه هوس کردی یک قاشق بخور

اره ضرره

بله ضرر داره

آره نخور

آره بخاطر ویتامین Aبالاش میگن خطر داره

زیادش اره

اره

بله ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر و دختری 🤰 مامان پسر و دختری 🤰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان .....‌ مامان .....‌ هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دوازدهم بارداری