مامانا ، آب هویج بخوریم یا نه ؟؟؟

۴ پاسخ

نه اصلا خوب نیست

به من دکتر گفت نهایتا هفته ی دو بار
نصف لیوان

بخاطر ویتامین A بالاش اره، ولی اگ هوس کردی در حد هوست بخور خیلی کم

نه میگن خوب نیس..از ی بابت میگن هرچیزی ب اندازه
ولی خب توماهای اول انگار اب هویج و یسری چیزای دیگ نباید خورده بشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا خانم 💫 مامان دریا خانم 💫 هفته سی‌ام بارداری