نه اصلا خوب نیست
به من دکتر گفت نهایتا هفته ی دو بار
نصف لیوان
بخاطر ویتامین A بالاش اره، ولی اگ هوس کردی در حد هوست بخور خیلی کم
نه میگن خوب نیس..از ی بابت میگن هرچیزی ب اندازه
ولی خب توماهای اول انگار اب هویج و یسری چیزای دیگ نباید خورده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.