خانما چرا میگن اب هویج نباید بخوریم ضررش چیه

۹ پاسخ

ویتامینAخیلی زیادی داره ک باعث سقط میشه ولی هویج داخل غذا ایرادی نداره

هویج ویتامین Aزیادی داره که برای بارداری خوب نیست

تو گوگل میگن خیلی مفیده برا جنین

سقط اور هست

ویتامین Aداره برای جنین خوب نیست

ویتامین آ زیاد داره و باعث سقط میشه

مصرف زیادش ب علت داشتن ویتامین آ بالا خطرناکه

ویتامین آ توی آب هویج و سیرابی زیاده . این ویتامین برای جنین خوب نیست و قند بالا دارع

منکه خوردم دو لیوان

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🐣 مامان توت فرنگی🍓🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری