مربا هویج هم قند داره🤕
هیچ غذایی ممنوع نیست هر چیزی در حد اعتدال اشکال نداره حتی اب هویج
مربا عب نداره اب هویج چون از تعداد زیادی هویجه ضرر داره
بخاطر ویتامین آ که داره میگن ولی دکتر به من گفت سبزیجات گیاهی اونقدری ندارن میتونی بخوری محصولات حیوانی مثل جیگر بیشتر دارن و خطرناکن
چرا عزیزم خود هویچ رو میتونی بخوری یکی دوتا ولی زیاد نه
بله امکانش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.