۶ پاسخ

مربا هویج هم قند داره🤕

هیچ غذایی ممنوع نیست هر چیزی در حد اعتدال اشکال نداره حتی اب هویج

مربا عب نداره اب هویج چون از تعداد زیادی هویجه ضرر داره

بخاطر ویتامین آ که داره میگن ولی دکتر به من گفت سبزیجات گیاهی اونقدری ندارن میتونی بخوری محصولات حیوانی مثل جیگر بیشتر دارن و خطرناکن

چرا عزیزم خود هویچ رو میتونی بخوری یکی دوتا ولی زیاد نه

بله امکانش هست

سوال های مرتبط

مامان موچی مامان موچی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🐣 مامان توت فرنگی🍓🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته نوزدهم بارداری