۹ پاسخ

من چندباری خوردم

اب هویج چون از چندتا هویج تشکیل میشه ویتامین aزیادی داری وباعث میشه دهانه رحم باز بشه هویج هم نباید همیشه بخوری اگه هوس داری میتونی یه مقدار بخوری

آب هویچ به مقدار زیاد به حاطر ویتامین آ زیاد و گرم بودن زیادش سقطآوره برای همین میگن نخورید وگرنه هویچ در حد توی غذا اشکال نداره اصلا و خیلی هم خوبه

من همچی میخورم ولی زیاده روی نمیکنم خیلی کم میخورم

ویتامین آ داره و مقدار زیادش خوب نیست .نه که کلا نخوری هویج تو سالاد و غذا بخور اتفاقا به اندازش لازم و مفیده. ولی اب هویج خیلی غلیظه
جگر هم خوب نیست رتینول داره

کی گفته هویج نخوری اتفاقا دکتر تغذیه من توبارداری توصیه میکنه هرروز یدونه بخوریم تورژیمم گذاشته اب هویج فقط چون کلا میگن ابشو میگیری قندش میمونه چیش میمونه خـوب نیس همونم دکتر میگ هرهفته ای دوهفته ای یبار اشکال نداره همون اب هویجم اتفاقا هویج بچرو چشم رنگی و پوستشو شفاف میکنه من ک میخورم

ویتامین آ زیاد داره و باعث سقط میشه

شما هم بیدارید

به خلطر ویتامین آ زیاد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی