چون ویتامین آ بالایی داره،مثل جگر
من چندبار خوردم...
زیاد خوردنش خوب نیست بخاطر ویتامین آ بالایی که داره اما گاهی خوردنش یا ماهی یبار بخوری موردی نداره حتی جیگر
وایییی من امروز خوردم اونم خود هویج رو خالی خالی حال تهوع گرفتم
بهم نساخت اصلا
یکی هویج بهم نمیسازه یکی طالبی و ملون اینا
والا نمیدونم ،من که ۱بار کلا آب هویج خوردم ولی کلا از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره 🤷🏻♀️
من که خوردم
من خوردم سرماخوردگی گرفتم مشکلیم پیش نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.