خانما چرا میگم داخل بارداری نباید آب هویج بخوری

۷ پاسخ

چون ویتامین آ بالایی داره،مثل جگر

من چندبار خوردم...

زیاد خوردنش خوب نیست بخاطر ویتامین آ بالایی که داره اما گاهی خوردنش یا ماهی یبار بخوری موردی نداره حتی جیگر

وایییی من امروز خوردم اونم خود هویج رو خالی خالی حال تهوع گرفتم
بهم نساخت اصلا
یکی هویج بهم نمیسازه یکی طالبی و ملون اینا

والا نمیدونم ،من که ۱بار کلا آب هویج خوردم ولی کلا از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره 🤷🏻‍♀️

من که خوردم

من خوردم سرماخوردگی گرفتم مشکلیم پیش نیومده

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🐣 مامان توت فرنگی🍓🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری