سلام خانما اب هویج تو بارداری مضره؟

۱۰ پاسخ

آره ضرر داره ممنوعه

اصلا ضرر نداره نوع ویتامینaموجود تو هویج با مثلا aتوی جیگر فرق داره.بخور نوشه جونت

دکتر من گفت روزی ۷-۸ لیوان بله ولی هوس کنی نه

بله خیلی مضر هست نخورید

علی رقم باور عموم هیچ ضرری نداره،چون پیشساز ویتامین آ داره عزیزم نه خود ویتامین آ،پس یه لیوان میتونی بخوری

من هراز گاهی میخورم مثلا هفته ایی یه لیوان

کمش مشکلی نداره

ضرر داره، نخور.

بله نخور

بله عزیزم اصلأ نخور

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🎀🩷 مامان توت فرنگی🎀🩷 هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓🐣 مامان توت فرنگی🍓🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری