آره ضرر داره ممنوعه
اصلا ضرر نداره نوع ویتامینaموجود تو هویج با مثلا aتوی جیگر فرق داره.بخور نوشه جونت
دکتر من گفت روزی ۷-۸ لیوان بله ولی هوس کنی نه
بله خیلی مضر هست نخورید
علی رقم باور عموم هیچ ضرری نداره،چون پیشساز ویتامین آ داره عزیزم نه خود ویتامین آ،پس یه لیوان میتونی بخوری
من هراز گاهی میخورم مثلا هفته ایی یه لیوان
کمش مشکلی نداره
ضرر داره، نخور.
بله نخور
بله عزیزم اصلأ نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.