بخاطر ویتامینAکه داره و تو اب هویج بیشتر آزاد میشه خوب نیست .خوده هویج کمش مشکلی نداره
هویچ بخور ولی آب هویچ شنیدم زیادیش خوب نیست مثلا یه لیوان رو نخور
در حد دو گلوب خوبه 😄
میگن بده
دکتر به من گفت نخورم ویتامین آ داره
سلام بله خوب نیست چون ویتامین آ زیاد داره و تحریک به سقط میکنه
زیاد نخور
زیادش خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.