مامانا اب هویج هم توبارداری بده؟؟

۹ پاسخ

یه تیکه هویچ نه ولی ابش اره

میگن بده

آره عزیزم بخاطر ویتامین آ

میگن اره

بله

من ماه آخر به شدت میخوردم روزی یه لیوان تک نفره های بزرگ

اندازه یک ته استکان برای رفع ویارت بخور عزیزم، ضرر داره

توی ۳ماهه اول آره ویتامین آ زیادی داره. ولی یهوس کردی چند قلوپ بخور هیچی نمیشه استفاده رومزش خوب نی بعد سه ماهم که نوش جونت

سعی کن ۳ ماهه اول نخوری بعدشم‌خیلی کم بخوری چون ویتامین آ خیلی زیاد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان دوقلوها ⁦💗💗 مامان دوقلوها ⁦💗💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری
زینب صداقت منش زینب صداقت منش قصد بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری