سلام خانماخوبین
میگم خوردن آب هویج توبارداری مفیده یامضر

۱۱ پاسخ

ویتامین آ داره ک میگن زیادش خوب نیست

باید یک دونه هویج بخوری چون ویتامین آ زیادی داره باعث سقط میشه

خوب نیست

دکتر من گفت ممنوعه

نخور عزیزم سقط اور

یک لیوان بخور،هیچ مشکلی هم نداره عزیزم چون پیشساز ویتامین آ داره،خود ویتامین آ کمتری داره

عه واقعا من چن روزه پشت سرهم میخورم
الانم دوتالیوان خوردم
ولی دیگه نمیخورم

۱لیوانش مشکلی نداره
زیاد بخوری چون ویتامین Aداره میگن خوب نیست

نه عزیزم اصلا خوب نیست

میگن خوب نیست باعث سقط می‌شه

خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری