ویتامین آ داره ک میگن زیادش خوب نیست
باید یک دونه هویج بخوری چون ویتامین آ زیادی داره باعث سقط میشه
خوب نیست
دکتر من گفت ممنوعه
نخور عزیزم سقط اور
یک لیوان بخور،هیچ مشکلی هم نداره عزیزم چون پیشساز ویتامین آ داره،خود ویتامین آ کمتری داره
عه واقعا من چن روزه پشت سرهم میخورم
الانم دوتالیوان خوردم
ولی دیگه نمیخورم
۱لیوانش مشکلی نداره
زیاد بخوری چون ویتامین Aداره میگن خوب نیست
نه عزیزم اصلا خوب نیست
میگن خوب نیست باعث سقط میشه
خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.