سلام خانوما خوردن آب هویج ضررداره

۷ پاسخ

بخاطر ویتامین آ بالا بهتره نخوری
خود هویج هم کمتر مصرف کن

خیلی کم بخور ولی در کل هر چیز کم ضرر نداره

سلام گلم بله ضررداره

اگه هوس کردی خیلی کم بخور

بله

بله..

عزیزم فعلان نخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مادر🥹👶♥️ مامان عشق مادر🥹👶♥️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری