سلام خانما خوردن زیادمیوه ضررداره ؟

۴ پاسخ

قند داره
در حد نرمال میل کنید
روزی ۱دونه از هر میوه
هندونه هم بیش از حد قند داره یه تیکه کوچیک

بله قننندش بالاااس

نه اصلا نگران نباش چیزی دوست داری بخور فقط زعفرون جگر هویچ اینا نخور فقط

سعی کن تنوع باشه .
همه چی زیادیش خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان دلساجانم مامان دلساجانم ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته پانزدهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نانا مامان نانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان مامان آراز 🫃 مامان مامان آراز 🫃 هفته پانزدهم بارداری