۱۲ پاسخ

نصف لیوان یا کمتر بخور ،زیاد نه

من تو بارداری اولم اب هویج خوردم چقدر استرس کشیده بودم الکی 😅
الانم دلم میخاد

نه مگه هرروز میخوای بخوری

نههه بخور هفته ۱۶ی هرچی میخای بخور

سه ماه اول دکترا میگفتن نخورید ولی بعدش مشکلی نی
منم هی هوس میکردم حالا برعکس 😪

هفته ای یکبار میتونی بخوری

آب هویچ سقط میاره

بله.

هفته ای یکبار مجازی

کم بخوری مشکل نداری من خودم یکی دوبار میگن واسه زردی خطرداره فقط

در حد هوس بخور منم تو هفته شما یه لیوان خوردم هوس کرده بودم

آره آب هویج خوب نیست

بلی اب هویج نخور

سوال های مرتبط

مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین🎀 مامان ماهلین🎀 ۴ ماهگی