خوردن زردالومگه بده توبارداری🥹

۱۳ پاسخ

نبابا کلی مفیده

نمیدونم چرا لبهام پوست پوستی شدن یکی بهم گفت ممکنه ویتامین بدنت کم باش نمیدونم چیکار کنم

نه چه ضرری خیلی هم‌خوب و مفیدع .من که خیلی میخورم عاشق میوه های فصل گرما

میگم تو ۱۲ هفتگی جنیست مشخص میشه درست

ان تی برای چیه

نه من ک خیلی میخورم

زیادش یبوست میاره

برعکس خیلی هم خوب

بخداااا اگه این یکی هم ضررر داشته باشه بازم میخورم تابستونه و میوه های تابستونیش کلاااااا هیچی نباید چرا خورد

تو بارداری میشه بخوری اشکالی نداره اما وقتی زایمان کردی دیگه نخور چون بچه نفخ میکنه اذیت میشه

ن بابا هرچیزی ب قاعده باشه مفید
اندازه باشع
میوه از همه خوراکیا سالم ترن و خاصیت دارن

نه من کلی میخورم
چه ضرری داره مثلا ؟ 😂

خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان نینی ناز مامان نینی ناز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی