بچه هاشیرین بیان بده توبارداری بخورم؟

۷ پاسخ

https://t.me/+rR00eEBhUExiNzU0
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

شیرین بیان فشارو می‌بره بالا اگه فشار داری نخور

اره کلا عرقیجات نخور

اره تا میتونی مصرف ادویه جات کم کن

اره میگن بده

اصلا شیرین بیان چیه 🫢😂

بزن تو نت

سوال های مرتبط

زینب صداقت منش زینب صداقت منش قصد بارداری
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری