خوردن آش رشته توبارداری ضرری که نداره؟

۸ پاسخ

نه بابا من ک همش دوس دارم بخورم

من که غذام اوایلش کلا آش رشته بود هیچی نمیتونستم بخورم فقط آش رشتع میتونستم😷

نه نوش جونت
حبوبات داخلشم برا نینی خیلی خوبه

ب اندازه بخورید

خیلیم خوبه

سوال منم هس من هوس آش دوغ کردم😋اونم اش دوغ خواهرشوهرم حرررف نداره🤤🤤🤤

اصلاااااا
چهار بشقاب بخور😋😋😋

نه بخور نو‌‌ش جونت

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان عماد♥️ مامان عماد♥️ هفته سیزدهم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری