سلام مامانای عزیز میگم که خوردن تخمه ضرری نداره

۲ پاسخ

تخمه گرمیه
بخور ولی زیاده روی نکن عزیزم

و اینکه میگن گرمیجات نباید زیاد خورد برا زردی خوب نیست

سلام ن ظرر نداره تخم سفید کدو باشه ک عالیه

سوال های مرتبط

مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی و پسری مامان دخملی و پسری هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته یازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دهم بارداری
مامان سه پرنسس😍 مامان سه پرنسس😍 هفته بیست‌ونهم بارداری