۳ پاسخ

برای تشکیل قلب میگن خوبه

ممنونم عزیزم 💗

قند زیاد دارن اینایی که گفتی مراعات کن و کم بخور
و شیر عسل هم توش عسله یکم گرمه
ولی نه اونقدر که نگران باشی
ولی کم استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته یازدهم بارداری
مامان مگوری😍 مامان مگوری😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فینگیلی مامان فینگیلی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری