نوشابه توبارداری بده وچرا؟!

۱۲ پاسخ

برا قند زیادش میگن

برای قندلی بعدن برای بچه کولیک و رفلاکس میاره

بله نخوری بهتره قندش هم بالاس

خیلی خوبه آفرین

آره ولی بیش از حد ضرر داره

من ک تا الان نخوردم

منم میخورم ولی خیلی کم

والا نوشابه برای ادم‌های عادی هم بده دلیلش یکی دو تا هم نیست ... اگه دوس داری کم بخور

کلا نوشابه ضرر داره چه بارداری باشی چه نباشی ولی خو منم خیلی کم میخورم سعی میکنم تا وقتی خودمون هستیم مصرف نکنم مهمون میاد یه لیوان بیشتر نمی‌خورم

عزیزم کافئین داره
برا همین میگن تو بارداری مصرف چای نوشابه و قهوه رو محدود کنید

من ک سر دخترمم می‌خوردم

میگن بده چرا شو نمی دونم ولی من می خورم

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 مامان 𝒩ℐℋ𝒜𝒩🩷🐣 ۶ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان arsin ❤💚 مامان arsin ❤💚 ۵ ماهگی
مامان نیکان  و نورا مامان نیکان و نورا ۴ ماهگی