برا قند زیادش میگن
برای قندلی بعدن برای بچه کولیک و رفلاکس میاره
بله نخوری بهتره قندش هم بالاس
خیلی خوبه آفرین
آره ولی بیش از حد ضرر داره
من ک تا الان نخوردم
منم میخورم ولی خیلی کم
والا نوشابه برای ادمهای عادی هم بده دلیلش یکی دو تا هم نیست ... اگه دوس داری کم بخور
کلا نوشابه ضرر داره چه بارداری باشی چه نباشی ولی خو منم خیلی کم میخورم سعی میکنم تا وقتی خودمون هستیم مصرف نکنم مهمون میاد یه لیوان بیشتر نمیخورم
عزیزم کافئین داره
برا همین میگن تو بارداری مصرف چای نوشابه و قهوه رو محدود کنید
من ک سر دخترمم میخوردم
میگن بده چرا شو نمی دونم ولی من می خورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.