انگور توبارداری مضره

۵ پاسخ

نه اصلا

عزیزم‌۳قلو بارداری
منم ۲قلو باردارم

ن جنین زیبا میشه

نه اتفاقا خیلیم مفیده فقط زیاده روی تو هر چیزی خوب نیس

ن چرا ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان arsin ❤💚 مامان arsin ❤💚 ۵ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان گیلاسچه🍒 مامان گیلاسچه🍒 ۲ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان آوا مامان آوا ۸ ماهگی