من دیروز اب هویج بستنی. خوردم یعنی مضره؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

با ی بار هیچی نمیشه نوش جونت

چند روز پیش بعد از 5 ماه خوردم اگه نمیخوردم حسرت به دل میموندم 🤣

ی بار هیچی نمیشه سعی کن زیاده روی نکنی

نه بابا بخور بره

نوش جونت

یبار عیب نداره.ولی آب هویج نخور گرمه

ن عزیزم خیلی هم خوبه من ک هروز اب هویج میخورم

آب هویج رو زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان مامان محمد مامان مامان محمد هفته یازدهم بارداری
مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد