منم هوس کرده بودم شدید تو هفته شما واسه اولین بار آب هویج بستنی خوردم
فکر نکنم یبارش مورد داشته باشه
بخور منکه چنبار خوردم
نوش جونت بخور مگه میخوای هرروزبخوری،من هم هفته های توبودم خوردم اونم چندبار هوس کرده بودم،یه لیوان کاری نمیکنه عزیزم
اب هویج خوب نیست
نه نخور ریسک نکن
نه ضرر داره آب هویج نخور
اگه دلت میخواد در حد یه قورت بخور فقط آب هویجو
شنیدم آب هویچ مضره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.