مامانا من میشه امشب یه لیوان آب هویج بستنی بخورم؟

۷ پاسخ

منم هوس کرده بودم شدید تو هفته شما واسه اولین بار آب هویج بستنی خوردم
فکر نکنم یبارش مورد داشته باشه

بخور منکه چنبار خوردم

نوش جونت بخور مگه میخوای هرروزبخوری،من هم هفته های توبودم خوردم اونم چندبار هوس کرده بودم،یه لیوان کاری نمیکنه عزیزم

اب هویج خوب نیست

نه نخور ریسک نکن

نه ضرر داره آب هویج نخور
اگه‌ دلت میخواد در حد یه قورت بخور فقط آب هویجو

شنیدم آب هویچ مضره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری