یک لیوان آب هویج بستنی ضرر داره بخوریم ؟؟

۶ پاسخ

فک نکنم

اگه قند نداری اشکال نداره

هیچ مشکلی نداره با خیال راحت بخور

ارهههه بده فقط یدونه هویج در روز مجازی بیشتر بهاطر ویتامین آ زیاد مضره

مشکل دهانه رحم و سرویکس داری نخور
ویتامین آ شل میکنه

نه خالا هوس کردی اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی🤰 مامان تو دلی🤰 هفته بیست‌وپنجم بارداری