یه لیوان آب هویج ناشتا بخورم بده 15هفته هستم

تصویر
۱۰ پاسخ

من دکترم گفت هفته ای یه نصف لیوان آب هویج اگر هوس کردی بخوری اشکالی نداره

ببین عزیزم وقتی میدونی مضره و سقط آوره چرا میخوری وبعدش یهو میبینی استرس میگیری واسه رفع هوش یه کم بخور فقط

عزیزم اصلااااا مقوی نیس خیلیی هم ضرر داره هفتت پایینه هنوز دیگه اصلا اب هویج نخور خیلیی ویتامین آ داره

اره ی دونه هویج میتونی بخوری ولی ی لیوان آب هویج ن🥴

اصلا نخور

هیچی نمیشه بابا همش داریم خودمونو میترسونیم

یکم بخور زیاد نخور چون ویتامین آ داره باعث نقص بچه میشه

ضرر داره باعث شکاف کام جنین میشه

چقدر زیاد اصلا خوب نیست

اره آب هویج سقط اوره

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد