من دکترم گفت هفته ای یه نصف لیوان آب هویج اگر هوس کردی بخوری اشکالی نداره
ببین عزیزم وقتی میدونی مضره و سقط آوره چرا میخوری وبعدش یهو میبینی استرس میگیری واسه رفع هوش یه کم بخور فقط
عزیزم اصلااااا مقوی نیس خیلیی هم ضرر داره هفتت پایینه هنوز دیگه اصلا اب هویج نخور خیلیی ویتامین آ داره
اره ی دونه هویج میتونی بخوری ولی ی لیوان آب هویج ن🥴
اصلا نخور
هیچی نمیشه بابا همش داریم خودمونو میترسونیم
یکم بخور زیاد نخور چون ویتامین آ داره باعث نقص بچه میشه
ضرر داره باعث شکاف کام جنین میشه
چقدر زیاد اصلا خوب نیست
اره آب هویج سقط اوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.