۶ پاسخ

نه گلم

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

ن عزیزم در هفته ۳ لیوان هم اشکال نداره دکترم گف اگر تو طول روز ۴ تا لیوان بخوری خطرناکه

هرچیزی کم باید خورد...میوه ها خودشونو بخوری طوری نیس ولی اگه ابشون گرفته بشه قندشونم دوبرابر میشه...اب هویجم چون ویتامین آ زیاد داره کم بخوری بهتره

ن عزیزم

ن گلم

سوال های مرتبط

مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عزیزدلم مامان عزیزدلم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری