حواسم نبود نصف لیوان اب هویج خوردم😞

۱۰ پاسخ

اشکال نداره
ویتامین A هویج گیاهیه به اندازه جذب بدن میشه و مابقی دفع میشه
رتینول یا همون ویتامین A حیوانی خطرناکه که در جگر و دل و قلوه اینا هست و اصلا نباید خورد.

بالاخره ویتامین A هم برای بدن نیازه که گیاهیشو ماها باید استفاده کنیم، هویج هم به اندازه بخور، زیاده روی نکن

بخور مگه چیه

هیچ اشکالی نداره من هزار بار خوردم چیزی هم نشده

اشکال نداره ولی دیگه نخور
ماهی یه بار اشکالی نداره

چند روز دیگه میری ۱۶ هفته

من اول بارداریم خوردم

عیب نداره اصلا

نوش جون ایرادی نداره

عیب نداره

نوش جانت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد